Buenvenitos a Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Buenvenitos a Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Buenvenitos a Miami

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

09 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Miami

Ik hoop dat ik het goed geschreven heb. In ieder geval ben ik op dit moment nog in Miami en morgen vlieg ik alweer naar huis (raar hoor om Aruba je thuis te noemen).

We hebben ontzettend veel gedaan en later komt nog wel een uitgebreid verslag.
Gisteren zijn we op tour geweest naar de Everglades. Een stukje in een windboot gevaren en we hebben wilde aligators gezien. Zo tof! Jammer dat we geen schildpadden hebben gezien die hadden er ook moet rondhuppelen...

Verder hebben we een ritje door Little Havana gemaakt en als klap op de vuurpijl hebben we nog een een rondvaart gemaakt langs de huizen van de "rich and famous" (was net wat voor jou Linda;))
En wat het mooiste was. Je kon een vakantie winnen op de rondtour! En wat denk je, ja hoor! Ilse won.. Beetje vreemd dat ze een creditcard moest hebben, ze meer dan 50.000 dollar moest verdienen en nog wat vreemde zaken. Waarschijnlijk stelden we iets teveel vragen want ineens werd de voorlichting over de gewonnen reis niet meer in het Engels of het Spaans gegeven (terwijl onze medeprijswinnaars ook alleen die 2 talen spraken haha) en mochten we niet meer mee haha.. Nou dat was natuurlijk weer een mooie belevenis.

Goed de rest van de verhalen komen nog wel vanuit Aruba, nu ga ik eerst een filmpje kijken vanuit bed en morgen vliegen we weer terug.. Spannend!!! (op de heenweg was de Amerikaanse douane erg eng maar ook dat verhaal komt nog wel!)

Tot later weer!

Danki voor alle leuke berichten die ik telkens krijg. Erg leuk om te lezen en te weten dat iedereen zo meeleeft..

Dikke kus Marjon

  • 10 Oktober 2008 - 04:13

    Marion:

    heeej marjon,
    leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben daar!
    Hier op aruba mis je niks.. je gelooft t niet, maar we hebben al 4 dagen regen, regen en nog eens regen....
    tot snel
    kuss

  • 10 Oktober 2008 - 16:34

    Tante Martine:

    Hey!

    Fijn dat je het leuk hebt gehad op MIAMI!

    Ik ben net tante geworden van een gezonde jongeman! :-) Lees je mail maar even voor de verdere details...

    Liefs, X

  • 28 Juli 2011 - 20:12

    Robin:

    heey wat klinkt dat leuk ik wou dat ik er was.

    GR.Robin
    (van in de manne)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Ik blijf hier een tijdje werken:)

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 57217

Voorgaande reizen:

24 Juli 2011 - 24 Augustus 2014

Terug naar Aruba

01 Augustus 2008 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: