Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Vakantie in Nederland

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

30 September 2012 | Nederland, Dokkum


Het is hier ondertussen de oktobervakantie en aangezien ik nu eens niet van het eiland af ga, heb ik mooi tijd om weer eens een stukje te typen.
Ik was gebleven bij mijn vakantie in New York.
Daarna ben ik nog weer even op Aruba geweest en vervolgens ben ik naar Nederland gevlogen.
Heerlijk!

Linda zou niet komen, die moest werken.. Maar nu stond ze er toch (weer)! Een geweldige verrassing! Samen met papa en mama natuurlijk. Met zijn allen zijn we naar Dokkum gegaan .Linda had een prachtige taart gebakken met de Arubaanse vlag erop. Sander kwam later ook. Ineens kwam Jeltje ook nog! Leuk leuk! En natuurlijk die avond traditioneel chinees gegeten. Lekker :)
Ik ben bij Ilse wezen logeren. Heel gezellig naar de kapper geweest, gewokt, en door Groningen gefietst. Dat was ik niet meer gewend. Heb 3 dagen een zere kont gehad haha! Maar we hadden wel erg veel lol.

Ook heb ik wat nachtjes bij Jeltje geslapen. Super gezellig ook!
Ik heb veel gewinkeld, had veel shirtjes nodig.. Dus in Leeuwarden en Groningen geshopt en met Linda naar Zaandam geweest naar de Primark. Na de Primark hadden we nog veel tijd over, dus bedachten we dat we wel naar Volendam konden. Ik was dus echt even toerist in Nederland! We hebben ook nog een keer een mooie taart gemaakt samen, echt een leuke tijd gehad met Lin.

Later ook nog even gegeten met Nynke. Wat ook erg gezellig was. En ik ben een paar keer bij Elly geweest, vooral de laatste keer in haar “oppashuis” was erg leuk. We hadden mooi weer en er was een zwembad bij, genieten dus!

Ook heb ik nog even met Martine afgesproken die ineens een hele dikke buik had, grappig om te zien (geen belediging Martine.. baby in de buik is een goed excuus om een dikke buik te hebben :P)

Het afscheid was natuurlijk weer pittig. Niks aan om door de douane te moeten terwijl je het zo ontzettend leuk hebt gehad. Gelukkig kan ik me altijd even opfrissen bij de toiletten om de hoek. Ik ken de weg ondertussen. De vlucht was lang, maar ik kwam op tijd aan.
Omaira en Zoë kwamen me ophalen en we hebben diezelfde avond even samen gegeten. Erg fijn want het is toch altijd weer even slikken als je dan weer zo ver weg bent.

Ik heb toen bijna 3 weken in een tussenappartement gezeten, maar ondertussen zit ik nu in mijn paleis. Ik geniet elke dag, het is echt heerlijk. En nou krijg ik deze vakantie als het goed is ook nog warm water. Kan het beter???

Mijn klas is nu een stuk kleiner. Ik heb maar 21 kinderen. Wat een verschil met vorig jaar. Ook erg fijn is dat ze goed stil kunnen werken, en ik heb veel meer tijd om kinderen extra te helpen. Ik geniet dus van mijn nieuwe klasje! Ook het samenwerken met Kim is erg prettig, dus ik vermaak me sowieso dit schooljaar hier nog prima!
Ik heb sinds 2 weken nu ook een spaanstalige jongen in de klas. Dat is best lastig want we begrijpen elkaar niet zo goed. Ik begin erg goed te worden in gebarentaal. Ik zou een potje hints op mijn gemak winnen momenteel denk ik.

In de kerstvakantie ga ik voor bijna 2 weken rondreizen door Cuba met Kim. Ontzettend veel zin in!

Nou het is nog vroeg, dus ik ga lekker een aflevering van een serie kijken op mijn laptop.. (owja als iemand nog leuke, spannende series op dvd heeft… je mag ze altijd naar mijn adres sturen : Paramira 57, Oranjestad, Aruba hehehehe)

Fijn weekend allemaal!
X Marjon

  • 30 September 2012 - 15:42

    Yolanda:

    Heeeeeee!!!! Leuk om te lezen dat je eindelijk de toerist kan uithangen in Nederland. Ik weet het is een lange tijd terug maar uit het oog nog steeds niet uit het hart. Jammer dat ik je gemist heb in Nederland.
    met mij gaat het goed en ik mag hopen met jou ook!!! Erg gaaf om je eigen paleisje te hebben.

    Heel veel plezier met jou klas en spaans en hints spelen hahaha.
    Tot ooit :)) En een dikke knuffel!!!

    Yolanda

  • 30 September 2012 - 20:47

    Liesbeth:

    Ja, wat hebben we het gezellig gehad toen je hier was! Het afscheid was voor jou pittig maar voor ons ook. Gelukkig gingen we daarna meteen op vakantie!!
    En.... in februari komen we jouw paleis bewonderen en bewonen. Heb ik héél veel zin in.

    Liefs, Liesbeth XX

  • 01 Oktober 2012 - 11:11

    Martine:

    Lieve Marjon,

    Bedankt voor het geweldige compliment. ;-) Inmiddels ben ik weer zo 'plat' als een dubbeltje... Haha!
    Ik heb met Teun op de arm je stuk gelezen en de foto's bekeken, Teun keek aandachtig mee. Heb verteld dat Tante Marjon erg ver weg woont...

    Lieve Marjon,
    blijf lekker genieten!

    Dikke kus van Teun en Martine


  • 02 Oktober 2012 - 21:19

    Jeltje:

    Leuk je verhaaltje en nu op naar Cuba!! Dus je hebt nu vakantie, dan kom ik donderdagmorgen even bij je koffie drinken, goed? Geniet lekker in je paleisje!! Marjon liefs van Jeltje en een lik van Hiske

  • 14 Oktober 2012 - 23:31

    Nel :

    Hé, op het afscheid nemen na,(en dat is logisch) weer een verhaal met allemaal leuke, gezellige, positieve, verhalen.
    Zowel in Nederland als weer op Aruba.
    Wat geniet jij toch, dat maakt het lezen van jou verhalen ook zo leuk.
    En met die gebarentaal gaat het vast ook goed komen toch??

    Ik zal nog op je mail reageren als ik weer even tijd heb hoor,

    Nu maar weer de groetjes van ons tweetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dokkum

Terug naar Aruba

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2013

Ecuador

25 Maart 2013

De hele familie compleet

19 Maart 2013

Linda op bezoek

02 Maart 2013

Eiland hoppen

19 Januari 2013

Cuba, rum en sigaren!
Marjon

Ik blijf hier een tijdje werken:)

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 57217

Voorgaande reizen:

24 Juli 2011 - 24 Augustus 2014

Terug naar Aruba

01 Augustus 2008 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: