Linda op bezoek - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Linda op bezoek - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Linda op bezoek

Door: Linda Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Marjon

19 Maart 2013 | Aruba, Oranjestad

Door Linda:

4 maanden na het boeken van de reis was het dan eindelijk zover: in mijn eentje richting Aruba! Op vliegveld Reina Beatrix stond Marjon mij gelukkig op te wachten! Even omschakelen: vertrokken met sneeuw en harde wind, aangekomen in 30 graden op mijn uggs!

Donderdags mag ik gelukkig even relaxen en acclimatiseren, maar vrijdag moet ik direct aan de bak: mee naar school! De kinderen vinden juffrouw Linda zeer interessant en vooral de meiden zijn gek op mijn 'witte' haar. Ik ga mee naar zwemles, fantastisch al de kindjes in de blauwe zee en wij lekker onder een 'palapa' met een koel colaatje! Ik geef nog even lesje in het maken van een elfje (gedichtje) en moest voor de collega's nog even in functie: logopedische advisering over de uitspraak van 2 jongens!

Het weekend vermaken we ons super met de parades. Eerst de lichtjesparade, waar we maar 3 uur op hoefden te wachten... Valt best mee voor Arubaanse begrippen! Zondags gaan we naar de kinderparade. Heel leuk, opzwepende muziek en schattige kindjes... Maar ook bijna zielig voor die kleintjes om 4 uur in de hitte te lopen in loodzware outfits.

Die week breng ik Marjon een aantal keer naar school, zodat ik ook 's ochtends even naar het strand of de winkel kan. Na school gaan we naar het strand, snorkelen met Susanne bij Mangel Halto waar we een mureen tegen het lijf zwemmen, naar aqua zumba of even shoppen!

Op donderdag komen papa en mama aan. Op het strand bij Nikki Beach wachten we tot het vliegtuig van de KLM langs komt. Een ontzettend gekke maar ook hele mooie ervaring om weer eens als compleet gezin op vakantie te zijn... en dan ook nog aan de andere kant van de wereld!!!

De laatste dagen proppen we vol met leuke dingen: zwemmen, naar de vuurtoren, Alto Vista, de struisvogel farm, natural bridge, baby beach en gewoon even lekker door Oranjestad slenteren en als hoogtepunt de grote parade!
Na 2 weken was het voor mij tijd om afscheid te nemen. Na twee super gezellige en relaxte weken weer terug naar een ondergesneeuwd en koud (-3 graden) Nederland.....

En bij deze geef ik de pen door aan mama!


  • 19 Maart 2013 - 10:57

    Liesbeth:

    Haha, leuk Linda!
    Deze uitdaging neem ik aan.
    Het was een super gezellige week met zijn vieren op Aruba.
    En over onze ervaringen wil ik nog wel iets vertellen. Dus Marjon, jij hoeft even niet.
    Jij mag straks weer schrijven over je reis naar Equador.

  • 19 Maart 2013 - 21:30

    Jeltje:

    leuk linda, je verhaaltje maar vooral die foto's.Lekker marjon, wrdt een stukje reisverslag door je visite geschreven.jullie maken mij een beetje jaloers. Ik heb ook behoefte an warmte op mijn lijf, maar het lijkt er hier niet op, terwijl morgen de lente begint [volgens de kalender].Hoor wel weer van je X .

  • 24 Maart 2013 - 17:00

    Vera:

    Leuk berichtje Linda! Heerlijk om die foto's te zien, zo herkenbaar!

    Marjon, ik las op facebook of je plannen voor de komende weken: echt super! Geniet ervan :D
    En ik ben benieuwd naar het verhaal van je moeder. Je kan dan vervolgens Ilse en Lonnie ook een stukkie laten schrijven, dan heb je wel alle verhalen maar hoef je zelf even niet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Terug naar Aruba

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2013

Ecuador

25 Maart 2013

De hele familie compleet

19 Maart 2013

Linda op bezoek

02 Maart 2013

Eiland hoppen

19 Januari 2013

Cuba, rum en sigaren!
Marjon

Ik blijf hier een tijdje werken:)

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 57208

Voorgaande reizen:

24 Juli 2011 - 24 Augustus 2014

Terug naar Aruba

01 Augustus 2008 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: