Feliz Aña Nobo - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Feliz Aña Nobo - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Feliz Aña Nobo

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

31 December 2011 | Aruba, Noord

Ik heb weer veel verschillende dingen te vertellen, dus ik probeer niet al te warrig over te komen...:)

Een leuk voorval:
We hebben elke vrijdag zwemles. Ik zit elke keer naast een leerling om wat ruzies te voorkomen. Dat gaat altijd erg goed. Ik oefen mijn papiamento op hem en hij speelt wat spelletjes. Maar laatst moest ik zo lachen. Hij kijkt me aan en zingt ineens: I’m sexy and I know it. Ik moest zo lachen. Het is een liedje dat hier veel gedraaid wordt, maar uit zijn mond klonk het geweldig haha!

Ik heb hier ook een overdosis aan Sinterklaas gehad. Eerst vierde ik Sinterklaas met Amely, Suus en Maaike. Eerst gourmetten en daarna een spel waarbij je cadeautjes kon krijgen, maar ook weer kwijtraken etc. Jullie kennen het wel. Grote hilariteit natuurlijk. Een erg gezellige avond die heerlijk fanatiek werd afgesloten toen de laatste paar minuten ingingen. Arme buren die wel erg veel gegil hebben gehoord.

Vervolgens vierde ik Sinterklaas met Doc. We hadden lootjes getrokken en moesten een gedicht en een surprise maken. Ik kreeg een groot vliegtuig van Marjonair, omdat ik zo van reizen houd. Ik sta erop als piloot. Echt geweldig gewoon! Ook een heel gezellige middag was dat!

En daarna nog Sinterklaas op school gevierd. Er kwam wel een heel erg lowbudget Sinterklaas en nog slechtere pieten. Een collega noemde het al valium pieten. Er zat geen beweging in. De schmink zat overal, zelfs over het shirt. Te erg gewoon. Maar gezellig was het wel en de kinderen vonden het ook erg leuk.

Ik ben een dikke week in Nederland geweest rond de kerst. Wat heel erg leuk was. Eerst werd ik opgehaald door mijn vader en moeder (die helaas bij de verkeerde gate stonden, maja dat hoort erbij). In Dokkum meteen even de stad in geweest, want ik moest zo wakker mogelijk blijven, anders zou mijn ritme helemaal verstoord worden. Bij het eten kwamen Linda en Sander ook wat erg gezellig was. De volgende dag ben ik met papa wezen winkelen in Leeuwarden. Erg leuk en ook nog mooie shirts gekocht.
Daarna ging ik bij Elly en haar familie langs. Wat ook weer erg heel vertrouwd en leuk was! En wat veranderen die kinderen snel zeg!
Woensdag ging ik naar Groningen toe. Eerst winkelen met Ilse en daarna bleef ik een nachtje bij haar slapen. Erg gezellig. Ook zo leuk dat zij begin januari alweer bij mij komt logeren!
Donderdag lekker geluncht in de stad met Jeltje en Aafke. Wat ook erg gezellig was. Moest ook weer even fietsen, dus ik weet ook weer even hoe dat moest :) (sorry ik weet geen andere woorden meer voor gezellig, het was gewoon echt gezellig, leuk etc deze week).
Vrijdag had ik met mama en Linda een high tea in Emmen. En natuurlijk werd er weer gewinkeld!
Toen was het al snel kerst. Eerste kerstdag hadden we een brunchtea. Een soort van high tea.. Ook erg gezellig… en daarna was het alweer snel woensdag en moest ik alweer afscheid nemen. Altijd even erg pittig, maar gelukkig wist ik waar ik heen ging en had ik enorm geluk in het vliegtuig.
Ik kon niet meer comfort class vliegen. Dat was balen want ik haat het om met mijn knieën in mijn nek te zitten voor 10/11 uur. In het vliegtuig bleek dat er een paar mensen niet waren komen opdagen en dat ik dus toch comfort class kon vliegen. Na het opstijgen zouden ze langs komen zodat ik kon betalen. Hebben ze niet gedaan dus ik heb een gratis upgrade gehad. Prima!!

Vrijdag 30 december was het weer zo ver. De vuurwerkshow bij Ling en Sons. Ik wist nog dat het vrij legendarisch was. Maar ik was vergeten dat het zo prachtig was. We hadden een koelbox mee met wat drankjes en ijs. Dus wij waren er al helemaal klaar voor.
Eerst was er wat muziek en toen ging het los.
Na de check of brandweer en vliegveld er klaar voor waren.
Een kwartier lang vloog het ene na het andere de lucht in. En niet na elkaar, nee wel 4/5 dingen tegelijk. Ik heb met open mond staan kijken. En natuurlijk staan filmen met mijn mooie filmcamera! Zwaar onder de indruk weer. Ik heb niet vaak vuurwerk gezien dat zo spectaculair is als dit. Ik heb er filmpjes van op youtube dus ik zal de links hieronder even plaatsen.

Vandaag het is oudjaarsdag.
Ik ga eerst even skypen met mama en dan vanavond komen Suus en Sabine bij ons. We hebben hapjes en oliebollen. Daarna gaan we naar de watertoren bij Alto Vista en daarna zien we wel weer. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat worden. In ieder geval geen kou en mist!

Nou ik wens iedereen een heel mooie jaarwisseling en vervolgens natuurlijk een geweldig 2012!
Maak er iets moois van!

(doe ik wel in ieder geval!)

Hele dikke kus, Marjon

Ps de links van het vuurwerk:
http://www.youtube.com/watch?v=8Q1Mx-ASRnY

http://www.youtube.com/watch?v=g3Nkd7FKQ5g&list=UUgQbUthwmCX06ylU9_MRwcQ&index=2&feature=plcp

De muziek werd daar trouwens gedraaid… gaf ook extra sfeer!

  • 31 December 2011 - 15:09

    Liesbeth:

    Je zit al helemaal weer in je Arubaanse ritme en hebt geen last van een jetlag, als ik je verhaal goed begrijp.
    Je bezoek aan Dokkum was kort maar heel "gezellig." Die 10 dagen vlogen om!! Gelukkig kunnen we skypen.
    We wensen jou natuurlijk ook een heel goed en inspirerend 2012 toe!!!

  • 31 December 2011 - 15:29

    Arjanne:

    Haha, dat liedje zongen mijn bois uit groep 7 ook; te grappig! Aaah ik had ook graag weer bij die vuurwrkshow willen zijn en oud/nieuw was 4 jaar geleden ook erg nice! Jij en Monique samen in de auto met een tussenstop,hihi. Kga hier in 't dorp naar een loods waar feest is. Vanav.even sjoelen en puzzelen met de fam. Gelukkig hier ook niet zo guurr;)

    Goede jaarwisseling!

    leafs..

  • 31 December 2011 - 16:15

    Linda:

    Het was gezellig!! Wij zitten er hier al helemaal klaar voor met veel oliebollen, wijn en vuurwerk van onze visite uit Rotterdam! Veel plezier en we whats appen!!!!

  • 01 Januari 2012 - 13:37

    Grietje:

    Hè Marjon!

    Ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad. Wil je een heel mooi en voorspoedig 2012 toewensen!

    Groetjes Grietje

  • 04 Januari 2012 - 12:57

    Henk & Nel:

    Hoi Marjon,
    Vanmorgen bedacht ik ineens dat ik nog zou reageren op je vorige verslag en dat nu met de beste wensen kon combineren.
    Zie ik dat je al weer een nieuw verslag hebt gestuurd. Goed van je hoor!!!!
    Wij hebben weer genoten van je verhalen en het leuke is dat we zo ook op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van je ouders.
    Jij bent inmiddels bekend met het herfstige weer hier dus daar hebben we het niet meer over.
    Zaterdag vier ik mijn verjaardag met de fam. en vrienden dus dan hoor ik vast nog meer verhalen van je via Ben of Liesbeth.
    Jij nogmaals de beste wensen en nog een heel mooi half jaar. We blijven je volgen. gr. Henk& Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Terug naar Aruba

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2013

Ecuador

25 Maart 2013

De hele familie compleet

19 Maart 2013

Linda op bezoek

02 Maart 2013

Eiland hoppen

19 Januari 2013

Cuba, rum en sigaren!
Marjon

Ik blijf hier een tijdje werken:)

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 57219

Voorgaande reizen:

24 Juli 2011 - 24 Augustus 2014

Terug naar Aruba

01 Augustus 2008 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: