Nog even een mini udate - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Nog even een mini udate - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Nog even een mini udate

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

19 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Goede morgen!

Even een kort verhaaltje van mij.
Over een uur ga ik namelijk naar Kim toe en dan worden we naar t vliegveld gebracht en dan gaan we op weg , via Panama, naar Havana.
Super veel zin in, en ook wel een beetje spannend. De laatste dagen kregen we zoveel verhalen te horen over armoede etc etc. Maar goed we zullen zien hoe het gaat.
Ik heb niet goed nagedacht over wat ik nog kwijt wil, dus als het wat warrig over komt: excuses!

We hebben met de klas lekker pizza gegeten als kerstachtig etentje. We hebben natuurlijk een kerkdienst gehad en straks vieren Kim en ik dus kerst ergens in Cuba. Ik moet ook zeggen, ik heb helemaal geen idee dat het bijna kerst is. Ondanks de prachtige versieringen hier weer, voel ik het niet. Als ik een stukje kijk van serious request (ja, we hebben nl 1, 2 en 3!) dan zie ik mensen met dikke jassen en handschoenen aan, en op de een of andere manier kan ik me niet indenken dat het bij jullie echt koud is…

Ook nog wat minder leuke dingen in de laatste paar weken. De dochter van een vriendin kreeg ineens een aanval. Ze reageerde nergens meer op, en dat duurde een aantal uur. Erg eng dus. Ze heeft een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Daar dachten ze eerst aan epilepsie, daarna aan een hersentumor en uiteindelijk bleek het toch epilepsie te zijn. Nog steeds heel heftig en eng, maar beter dan een hersentumor vonden wij. Nu gaat het gelukkig weer goed en is ze aan de medicijnen…

Sinterklaas is natuurlijk ook nog op school geweest… Weer een echte Arubaanse Sinterklaas en pieten. Ze pikten kinderen eruit en die werden goed aangepakt gelukkig kregen ze nog “un chance” . Mijn klas was vooral lief geweest. Ik wilde niet dat er kinderen voor schut werden gezet of zelfs in de zak werden geduwd. Dat past niet bij mijn beeld van hoe Sinterklaas zou moeten zijn.

Nou, ik sluit af, moet nog even de laatste dingen afmaken en dan ga ik die kant op… tot na kerst en oud en nieuw!!

Dikke kus Marjon

  • 19 December 2012 - 14:49

    Nynke:

    Fijne kerstdagen en heeeeeeel veel plezier op Cuba! Liefs uit Nederland (owja en het valt op het moment wel mee met die kou hoor)

  • 19 December 2012 - 15:58

    Anke:

    Veel plezier zeg! Dat klinkt als een leuke, anders dan anders kerst! Geniet ervan!

  • 19 December 2012 - 19:02

    Liesbeth:

    Leuke kaart! Is weeer eens iets anders dan een kerstboom of een kerstman!
    Een héél fijne vakantie en gezellige kerstdagen op Cuba.

    Liefs, Ben en Liesbeth XX

  • 19 December 2012 - 22:35

    Elly:

    Geniet ervan, je reis naar Cuba!! Bringst sigaren met?? Xxx

  • 20 December 2012 - 19:24

    Jeltje:

    Terwijl ik hier op reageer, zit jij al op Cuba. Maar hele fijne Kerstdagen daar en geniet en zie veel van dat land samen met Kim. Groetjes en X Jeltje

  • 22 December 2012 - 22:45

    Nel:

    Te laat dus!!! Je bent al vertrokken.....
    Wat een"prikkelende" kerstkaart heb je gemaakt. Origineel hoor.
    Ben nu al benieuwd naar je volgende verslag maar eerst een fijne vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Terug naar Aruba

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2013

Ecuador

25 Maart 2013

De hele familie compleet

19 Maart 2013

Linda op bezoek

02 Maart 2013

Eiland hoppen

19 Januari 2013

Cuba, rum en sigaren!
Marjon

Ik blijf hier een tijdje werken:)

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 57209

Voorgaande reizen:

24 Juli 2011 - 24 Augustus 2014

Terug naar Aruba

01 Augustus 2008 - 10 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: