Eerste dagen - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Noord, Aruba van Marjon Vermeulen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

26 Juli 2011 | Aruba, Noord

Hallo allemaal,

Ik krijg al berichtjes waar mijn update blijft... dus even snel een berichtje.
We hebben een geweldig huis, de tuin is nog niet af, maar binnen wel. Foto's volgen hopelijk snel.
We hebben nog geen internet dus reacties kunnen even duren. Sorry!
Nu druk vanalles aan het regelen, maar het gaat zoals vanouds niet heel vlot. Om 10 uur kwamen we vanaf SKOA bij de Senso om me in te schrijven op Aruba. Maar toen waren de nummertjes al op. Straks om half 1 weer proberen een nummertje te bemachtigen dus:)

We zitten nu even bij de plaza om een broodje te eten en dan kan ik tijdens het wachten dus even een stukje typen.
Hoe is het daar? Is het weer al wat opgeklaard?
Hier is het weer bloedheet. Echt weer even wennen. Gisteren 3x gedoucht en vanochtend om 8 uur zat ik al weer zwetend op de bank. Lekker fris dus haha.

Nou even nog mijn nieuwe gegevens en dan komt er na mijn Amerika reis weer een update. Donderdag vertrekken we via Miami naar Los Angeles en dan met een huurauto naar San Diego en Las Vegas. Dus dat wordt vast een leuk tripje.

Goed, mijn adres dus:
Marjon Vermeulen
Noord 162
Aruba

En mijn nieuwe telefoonnummer is:
00297 746 0314

Lin, eindelijk vakantie.. Geniet er van en zorg dat je leuke dingen beleefd. Doe je de groeten aan Sander?
Papa en mama, goede reis ook! Geen rare grappen graag!

Dikke kus Marjon

• 26 Juli 2011 - 16:11

Martine:

Fijn dat je veilig bent aangekomen! Nu maar lekker gaan genieten en straks helemaal van je rondreis door Amerika!

Hier is het weer nog steeds erg herfstig! Bah! Maar... Ze zeggen dat het vanaf donderdag wat moet opknappen, zou wel fijn zijn!

Verder geen nieuws vanaf deze kant van de wereld.

Een hele fijne vakantie,
    Geniet!
    X Martine

• 26 Juli 2011 - 19:03

Liesbeth:

Ha Mar,
    Was helemaal verrast door je telefoontje! Fijn dat je even belde tussen al dat geregel door.
    Het is weer echt Aruba dus, met dat inschrijven! Je moet geduld te hebben.
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's van jullie nieuwe huis.

Heel veel plezier in Amerika.Geniet van alles! Ook die verhalen horen we graag. Dus notitieboekje mee!

Wij zijn klaar met vakantievoorbereidingen. Morgen naar Duitsland. Het weer lijkt heel aardig te worden.

Marjon, goede reis en groetjes aan Maaike.
    Dikke kus van Ben en Liesbeth

• 26 Juli 2011 - 21:50

Linda:

Nog één nachtje en wij gaan ook richting de zon! Heel veel plezier in Amerika, doe ze de groeten daar! En als je nog Ugg-advice nodig hebt, sms je maar!

Kus Sander en LINDA

• 27 Juli 2011 - 13:27

Marion:

waaauuuw! mi ta jealous;) enjoy! kus

• 27 Juli 2011 - 16:40

Agré:

Hey Marjon,

Gelukkig ben je goed aangekomen.. Geniet lekker van het hete weer.. We hebben hier nu onweer;) ook leuk..

Wanneer ga je naar Amerika?

X

• 29 Juli 2011 - 17:37

Arjanne:

Eej Marjon,

Gaaf zo'n reis! Vooral LV lijkt me super met al die casino's..er schijnt ook een achtbaan te zijn die door het casino heenrijdt..nice! Ik kan m'n emailadres niet invoeren voor de nieuwsbrief,heel vaag...
    Nou genietse meis! leafs..